תזונת הרוטינג

קבלו את טרנד התזונה ששוטף את העולם – תזונת הרוטינג!
מזון טרי הוא אסונה של האנושות.
אמרו די למזימה של חברות התרופות, הסופרמרקטים והבונים החופשיים, והתחברו לרוטינג – בלי פסטור! בלי שימור! בלי ויטמינים!

את תנועת הרוטינג העולמית ייסד פרופסור ג'וני רוטן מאוניברסיטת בולוקס בבריטניה. רוטן, אסטרולוג, חוקר טארוט, מודט ואונקולוג חובב גילה כי מזון מעופש תורם לבריאות האדם. קבוצת פייסבוק שפתח בנושא לפני כשנתיים היכתה גלים, והיא מונה כיום כמאתיים אלף חברים חיים (ועוד כשבעים אלף שהלכו לעולמם בינתיים מסיבוכים בריאותיים פתאומיים). במסעדות שונות במערב אירופה בר החלו להציע בתפריט מנות רוטינג (מסומנות בכיתוב: VITAMIN FREE), והסחף הולך וגובר.

לוסי ג'ורדן, 37, מסבירה: על חוק חמש השניות שמעתם? סבתא שלכם דירבנה אתכם לאכול "בננת דבש"? זה לא סתם. כך נהגו פעם, וכך אנחנו נוהגים היום. זו החוויה האנושית הטבעית.

אז מה יש לאכול? המון!
ציפי פרימו מחולון, מנהלת קבוצת הוואצאפ "הגרוב הרקוב" מספרת: בבוקר אני פותחת ביוגורט חמוץ במיוחד, ולוגמת קרום חלב, בצהריים, אין כמו אורז מוקשה ותולעי עוף, ובערב אני מקנחת בביצייה סרוחה וצימוקים מעשיי ידיי (ענבים שעמדו בשמש חודש), כל אלה לצד מי קולחין ממותקים.
אני מרגישה נפלא! אם פעם היתה לי עצירות, היום אני משלשלת כל הזמן. רזיתי המון ואין לי רצון לאכול. אושר!

השליכו את כל הויטמינים המרעילים לפח, והתחברו לעצמכם, לטרנד הרקוב החדש, שהוא הטרנד הרקוב האמיתי.
בתיאבון!

מאת: חוכמולוק

חוכמולוק- הבלוג של אחיעד לוק

כתיבת תגובה