הזמן החמוץ

לאחר שמשרד הבריאות יצא במלחמת חרמה במלוח ובמתוק נותרתי עם טעם חמוץ.
הקמפיין הזה תואם את רוח הזמן המופרטת הנושבת מהממשלה – אתם תדאגו לעצמכם, ויש ממה לדאוג. השוק חופשי, וגם החרדות שלכם חפשיות. אכלו במבה, בדרך אל הסוכרת והסרטן והגזזת והשלבקת. אתם עומדים למות כל עוד לא הוכח אחרת. שעון החול שלכם אוזל, מתים מהלכים שכמותכם. זה מה שאתם רוצים? טרטרטרטרזין וזיזורומביציט זרחני? פחמימות ריקות עלובות שכמותכם, המטולוגיות ג' מחכה לכם, אבל הי, השוק חפשי – אז אנחנו רק מייעצים. אנחנו אמנם הרשות המבצעת, אבל אתם לבד. השוק חופשי, חברה. תאכלו שטוחים, שתו ספרייט, ותמותו. שלא תגידו שלא אמרנו, כן? הנה, אתם עומדים למות מהביסלי, ועכשיו לפרסומות.

יש אינספור מקלות וגזרים לממשלה להשפיע על צריכת מזון בריא. מהסדרת שוק הירקות והפירות המופרע, ועד לעדכון מוצרי המזון בפיקוח.
יש חומרים מסוכנים בחטיפים ובמיצים? אל תאפשרו את זה. תמרצו את החברות להשתמש במוצרים טבעיים, אלצו אותם להפחית סוכר ונתרן. אתם באמת יכולים לשנות. אבל למה להתאמץ? אפשר להפחיד/להסביר.

ולא שיש משהו רע בהסברה, אבל היא לא יכולה להיות תכלית העניין. אין מו"מ מדיני? נשקיע בהסברה. מחבלים ברחובות? לכו עם נשק, נבכה אתכם על יוקר הדיור. האחריות עוברת מהממשלה לאזרחים, הממשלה שלנו, זו שגובה את מיסינו, בוחרת לא לעשות, אלא להסביר.
תסתדרו, ואם לא – תמותו, מבוהלים וחמוצים.

מודעות פרסומת

מאת: חוכמולוק

חוכמולוק- הבלוג של אחיעד לוק

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s